sobota, 14 kwietnia 2012

Mój Mały Kucyk w telewizji!


Już od długiego czasu na kanele MiniMini+ lecą po kolei odcinki serialu dla dzieci "Mój Mały Kucyk - Przyjaźń to magia". Szczerze mówiąc nawet ja, a mam 12 lat, lubię czasem pooglądać kilka odcinków na YouTube. 


Akcja rozgrywa się w magicznej krainie Equestria w której mieszka bardzo dużo różnych kucyków. Głównymi bohaterkami tutaj jest 6 kucyków: Twilight Sparkle, Rainbow Dash, Rarity, Pinkie Pie, Fluttershy, Applejack. Celem serialu jest zachęcenie dziewczynek do odkrywania własnych pasji oraz poznania wartości przyjaźni. - taka jest recenzja serialu na różnych stronach internetowych. 

Zapraszam do obejrzenia pierwszego odcinka:


Kolejnymi odcinkami są: 
SEZON PIERWSZY

1. Część pierwsza
2. Część druga
3. Biletomistrzyni
4. Sezon na jabłka
5. Sposób na gryfa
6. Chwalipięta
7. Wyjście smoka
8. Dziewczyński wieczór
9. Końska plotka
10. Rój stulecia
11. Pożegnanie zimy
12. Znaczkowa Liga
13. Jesienna przyjaźń
14, Sukces spod igły
15. Różowa intuicja
16. Ponaddźwiękowe Bum
17. Mistrzyni spojrzenia
18. Konkurs talentów
19. Kucyki i psy
20 W zielonym ci nie do twarzy
21. Impas
22. Ptaszek na uwięzi
23. Z kronik Znaczkowej Ligi
24. Sowa mądra głowa
25 Samotna impreza
26. Niezapomniany wieczór

Sezon drugi wypiszę innym razem ;) . 

Jak wam się podoba serial? Odpowiedzi piszcie w komentarzach :D . 


3 komentarze:

  1. baardzo ;D
    jest już sezon 2 po polsku na you tube? jeśli tak proooszę o linki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się serial! ;)

    Jest sweet ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi również. Bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo. ;D A 2 sezonu jeszcze nie ma w dubbingu. Chyba.

    OdpowiedzUsuń